بررسی هزینه جوان سازی پوست با هایفوتراپی
نوشته شده توسط : drmohandes

جوانسازی با هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش جوان سازی پوست است بسیاری از افراد با افزایش سن نگران چین و چروک هایی وی پوست شان هستند, باید بگوییم که روش های زیادی برای برطرف کردن چین و چروک پوست مثل لایه برداری شیمیایی, میکرودرم, لیزر و غیره وجود دارد. ولی بهترین و موثرترین روش, هایفوتراپی است.

روش هایفوتراپی برای اولین بار در سال 2008 بر روی پوست اجرا شد و یک سال بعد به تایید سازمان غذا و دارو رسید. از آن زمان به بعد تبدیل به یک روش کاملا موثر برای برداشتن چین و چروک پوست شد.

 

هایفوتراپی چیست؟

هایفو (HIFU) مخفف واژه های High-intensity focused ultrasound است که به معنی امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا است. هایفوتراپی با استفاده از موج ها و فرکانس های مافوق صوت به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و با تمرکز بر روی آن ناحیه باعث جوانسازی پوست شما می شود. این روش درمانی جوانسازی, پوست شما را سفت تر می کند و تمامی چین و چروک های ناشی از کهولت سن را برطرف می کند.

به تازگی نظرسنجی 3 الی 6 ماهه بین بیماران 30 ساله منتشر شده و در آن از بیمارها درباره اثرات جانبی و رضایت مندی آنها از نحوه درمان پرسش هایی مطرح شده است, همه این بیماران نسبت به نحوه درمان رضایت داشته اند و عوارض جانبی خاصی را بیان نکرده اند.

هایفوتراپی چیست و چه عوارضی میتواند داشته باشد؟

موارد استفاده از هایفوتراپی

لیفت (بالا کشیدن) ابروها

برطرف کردن افتادگی پلک ها

برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم

برطرف کردن سیاهی و تیرگی دور چشم

لیفت گونه

لیفت چانه

لیفت گردن

لیفت صورت

لیفت پیشانی

برطرف کردن خط خنده

برطرف کردن خط اخم

برطرف کردن غبغب

برطرف کردن منفذهای باز پوست

زاویه دار کردن فک

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

قیمت و هزینه هایفوتراپی به محلی که تحت درمان قرار می گیرد و تعداد جلسه های درمانی بستگی دارد و هر چقدر ناحیه تحت عمل بیشتر باشد نیاز به تعداد جلسه بیشتر برای نتیجه گرفتن از عمل است. با بیشتر شدن هر جلسه درمانی هم هزینه هایفوتراپی افزایش می یابد. در نظر داشته باشید که این روش درمانی هم مانند سایر درمان های زیبایی مشمول بیمه نمی شود و بیمه هیچ مبلغی را برای این نوع درمان پرداخت نمی کند. اما این را هم در نظر بگیرید که هایفوتراپی بهترین روش درمانی چین و چروک پوست و شل شدگی آن است. با این روش به آسانی و در کمترین زمان می توانید چین و چرک ها و شل شدگی های ناحیه های گردن, چانه, صورت, گونه, غبغب و غیره را برطرف کنید.

جراحی زیبایی صورت

هایفوتراپی یک متد غیرتهاجمی نسبتا بی‌خطر است که برای انواع درمان‌های زیبایی مانند لیفتینگ پوست، رفع چین و چروک و کاهش چربی در نواحی مختلف بدن کاربرد دارد. این شیوه عوارض جدی ندارد و نتایج آن هم بعد از ۳ ماه قابل مشاهده است. اما ماندگاری هایفو دائمی نیست و عواملی زیادی در طولانی شدن ماندگاری آن نقش دارند. دکتر مهدی سزاوار متخصص جراحی دهان، فک و صورت هستند. ایشان می‌توانند از متدهای هایفوتراپی برای درمان پوست صورت یا از بین بردن چربی‌های این ناحیه استفاده کنند. مزیت مراجعه به دکتر سزاوار این است که به صورت کامل با سایر روش‌های درمانی نیز آشنایی دارند. بنابراین در صورت نیاز متد جایگزین که نتیجه بهتری داشته باشد را به شما معرفی می‌کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و برای رزرو زمان مشاوره با دکتر سزاوار از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.





:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: